بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
اختصاصی شهرآرانیوز

نکونام دستیار کی روش می‌شود، اسکوچیچ سرمربی فولاد | هشدار جدی نمایندگان مجلس به وزیر ورزش

  • کد خبر: ۱۲۴۵۰۸
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
  • ۱
نکونام دستیار کی روش می‌شود، اسکوچیچ سرمربی فولاد | هشدار جدی نمایندگان مجلس به وزیر ورزش
جلسه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در حالی امروز سه شنبه برگزار گردیده است که اعضا علاوه بر موافقت با بازگشت کی روش، یک تصمیم مهم دیگر را نیز اتخاذ کرده اند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، این گونه که از راه رو‌های فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود، حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطعی شده است، اما نکته مهم نحوه اتمام همکاری فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ می‌باشد.

بر اساس اخبار به دست آمده، قرار است جواد نکونام که در حال حاضر سرمربی گری تیم فولاد خوزستان را بر عهده دارد به عنوان کمک اول کارلوس کی روش انتخاب شود.

تاج نیز این موضوع را از چند روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، با گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد مطرح کرده بود که در صورت رای آوردنش، و قطعی شدن حضور کی روش، با اضافه شدن جواد نکونام به تیم ملی به عنوان دستیار اول کی روش موافقت کند و در مقابل با اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید فولاد توافق داشته باشد.
این طور که حالا خبر رسیده است گرشاسبی با این موضوع موافقت کرده و تاج نیز جلسه ویدیو کنفرانس مشترکی را با کی روش و نکونام برگزار کرده است و تمامی توافقات انجام گرفته است.

بر اساس اطلاعات به دست امده خبرنگار شهرآرانیوز، حالا برخی از اعضا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و شخص تاج مامور هستند تا رایزنی‌هایی را با اسکوچیچ انجام دهند تا او با توافق و بدون تنش خاصی از تیم ملی جدا شود و راهی خوزستان گردد.

این همه در حالی است که شنیده می‌شود امروز کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی نیز روز پرکاری را پشت سر گذاشته است و اعضا این کمیته از طریق قوه قضائیه و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، به صورت ویژه به دنبال پرونده تاج بودند.
همچنین برخی نمایندگان مجلس نیز طی تماس با وزیر ورزش و جوانان بر سر اتفاقات جدید فدارسیون و وضعیت تیم ملی هشدار‌های جدی به او داده اند و عنوان شده است که در صورت بازگشت کی روش، سجادی باید در مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
France
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
1
با سلام به همه عزیزان
کی روش اگر خوب بود ،مصر او را نگه میداشت و از همه مهمتر کشورش پرتقال که حتی تیم های درجه سه آن هم خواهان او نیستند و ما به هر پسمانده کلی پول میدهیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->